czwartek, 29 września 2016

Twist: Karol i Ruggero odpowiadają na Wasze pytania!


W najnowszym Twiście pojawił się wywiad z Karol Sevillą i Ruggero Pasquarelli - głównymi bohaterami serialu "Soy Luna". Gwiazdy serialu opowiedziały nam, co dzieje się na planie i nie tylko! 
Zapraszam do rozwinięcia posta!

Twist: Co lubicie jeść?

Karol: Uwielbiam kotlety królewskie!

Ruggero: Pochodzę z Włoch, więc dałbym się pokroić za spaghetti bolonese. W moim wykonaniu jest wspaniałe. Jestem prawdziwym mistrzem kuchni! Gdybym nie był aktorem, pewnie zatrudniłbym się w dobrej restauracji!

Karol: Och, jesteś taki niesamowicie skromny, ha ha ha!

Twist: Karol, byłaś fanką serialu Violetta?

Karol: Nie, Violetta w Meksyku nie miała zbyt wielu fanów. Obejrzałam ją dopiero, kiedy dostałam rolę w Soy Luna. Bardzo mi się spodobała. Teraz już wiem, dlaczego Martina, Jorge i Ruggero są tak popularni na całym świecie. Cieszę się, że mogłam ich poznać!

Twist: Jakiej muzyki słuchacie?

Karol: Podoba mi się ostatnia płyta Seleny Gomez. Jest po prostu niesamowita!

Ruggero: Can't Stop the Feeling! Justin Timberlake'a oraz Cake by the Ocean zespołu DNCE to w tej chwili moje ulubione kawałki.

Twist: Karol, czy łatwo jest Ci jednocześnie uczyć się i pracować?

Karol: Nie będę ukrywała, że to trudne. Podczas lekcji muszę być przez cały czas skoncentrowana, ale podczas zdjęć również. Nie mam chwili, by odsapnąć. Rano jadę na plan i pracuję przez kilka godzin, do zeszytów siadam po południu albo nawet wieczorem. Bywam zmęczona, ale rodzina przez cały czas mnie wspiera. Rozumiem zresztą, jak ważna jest w dzisiejszych czasach wiedza!

Twist: Czy w wolnych chwilach też jeździcie na wrotkach?

Karol: Nie, kontrakt nam tego zakazuje. Poważnie! Po prostu istnieje zbyt duże ryzyko, że coś sobie zrobimy i trzeba będzie przerwać zdjęcia!

Twist: Ruggero, czy pracujesz już nad albumem ze swoimi piosenkami?

Ruggero: Na razie nagrywam pojedyncze piosenki. Nie ukrywam, że chciałbym kiedyś wydać płytę, ale póki co... nic więcej nie mogę powiedzieć (mruga okiem).

Twist: Czy planujecie trasę koncertową podobną do Violetta Live?

Karol: Fajnie by było! Chciałabym występować na scenie i zwiedzać przy okazji świat. Moglibyśmy w ten sposób podziękować za to, że nas wspierają!

Ruggero: Ja też jestem za. Razem z obsadą Violetty byliśmy w wielu krajach i wszędzie spotkaliśmy się z niesamowitym przyjęciem. Sprawialiśmy ludziom mnóstwo frajdy i fajnie byłoby to powtórzyć...

Twist: Ruggero, a co Twoja ukochana Candelaria sądzi o tym, że całujesz się na planie?

Ruggero: (głośno się śmieje) Jest dla mnie wyrozumiała. Wie, że to tylko praca. Choć powiedzmy sobie szczerze - dziewczyny bywają nieco zazdrosne. Candelaria też taka jest. Nic jednak nie mówi, nawet kiedy podczas zdjęć nieco mnie ponosi! :-)

Karol: Niczego złego nie robimy. Mimo to zapytałam się Cande, czy mogę całować się z jej chłopakiem na planie. Zgodziła się, więc chyba problemu nie ma.

Twist: Za co tak się lubicie?

Karol: Ruggero jest świetnym aktorem i zawsze chętnie mi pomaga. Do tego jest niesamowicie zabawny. Bez przerwy robi głupie miny, śmieje się, czasami nawet śpiewa i tańczy. Bardzo mi się to podoba!

Ruggero: Karol ma niesamowity uśmiech. Przy niej zawsze mam dobry humor. Nie wiem, jak ona to robi. Czysta magia!

Do gazety został dołączony plakat Karol i Ruggero:



A Wam podobał się wywiad? Co sądzicie o wypowiedziach Karol i Ruggero?

8 komentarzy :

  1. Super! Zgadzam się z Rugge, Karol ma niesamowity uśmiech! ♥
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wywiad❤
    SwiatDisneya123blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wywiady Rugg i Karol są genialne, w ogóle z nich to jest świetna para przyjaciół :D

    http://disney-ourworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można kupić tą gazetkę?
    Proszę o odpowiedź.
    Najlepiej by było na jakieś stronce inernetowej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie można kupić tą gazetkę?
    Proszę o odpowiedź.
    Najlepiej by było na jakieś stronce inernetowej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie można kupić tą gazetkę?
    Proszę o odpowiedź.
    Najlepiej by było na jakieś stronce inernetowej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie można kupić gazetkę?
    Proszę o odpowiedź.
    Najlepiej by było na jakieś stronce.
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie można kupić gazetkę?
    Proszę o odpowiedź.
    Najlepiej by było na jakieś stronce.
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.